Wednesday, June 2, 2010

PRODUK PROGRAM ALEACORP


PRODUK PROGRAM ALEACORP
Dengan langganan keahlian Corporate Plan AleaCorp, anda akan diberikan senaskah eBook Panduan Menulis Rancangan Perniagaan (Siri Asas):




Panduan Menulis Rancangan Perniagaan Siri Asas


Gunakan panduan professional Ini untuk mendapatkan geran-geran dan pembiayaan yang terdapat di Malaysia yang bernilai melebihi RM50,000!!!

Ahmad Zahirudin merupakan salah seorang usahawan bumiputera yang telah banyak menulis rancangan perniagaan bagi mendapatkan geran-geran dari Cradle Investment Programme, MDeC (MSC Malaysia) dan juga projek-projek lain lagi, di dalam dan di luar negara.. Format yang diusulkan oleh beliau di dalam Panduan Menulis Rancangan Perniagaan (Siri Asas) adalah senang difahami, dan juga sangat praktikal untuk diikuti.

EKSKLUSIF UNTUK AHLI CORPORATE PLAN ALEACORP!
Ahmad Zahirudin telah menulis segmen khas dalam Panduan Menulis Rancangan Perniagaan (SIri Asas) untuk ahli-ahli Corporate Plan Aleacorp - segmen Strategi Pemasaran Online yang menggunakan Program AleaCorp sebagai contoh!!!


Dapatkan Geran-Geran Dan Pembiayaan RM50,000++ Untuk Perniagaan Anda
Anda boleh menggunakan Panduan Menulis Rancangan Perniagaan (Siri Asas) ini untuk menulis rancangan perniagaan anda bagi mendapatkan geran-geran dari pelbagai badan-badan pembiaya yang ada di Malaysia ini.





PENDAFTARAN PERCUMA SILA KLIK DISINI


KERATAN HARIAN METRO 20 APRIL 2010



No comments:

Post a Comment